5 Temmuz 2013 Cuma

Sadece canım sıkıldı (linkler için ziyaret ediniz)

Baştan başa, bir hayatın sunduğu, sunabileceği herşeyden sıkıldım.. Belki de, sadece herşeyden kaçabilmek adına buradayım.. Kafamın içinde gezinen tilkilerden, kendi zihnimde bana yer kalmamış artık..

yapmak istediğim şey, biraz zaman geçirmek, biraz stres atmak... yazmak bana daima bir huzur ve rahatlama sağlıyor... resim yapmak, ya da akvaryum balığını izlemek gibi bişey bu.. ya da, sevdiğiniz şarkıların nağmeleri arasında kendinizi bulmanın verdiği hissi andırıyor..

zaman zaman, hayatı ciddiye almamak isterim, işte o zaman burdayım.. sadece biraz beyin fırtınası, aslında önemsiz olan, hayal ürünü olan herşeye bir vücut giydirip, onu besleyip zaman ayırarak büyümesini izlemek..

hiç bir şeye taktığım yok, hayat sadece bana yazmak için zaman verdi.. hayata kısa bir mola verdiğim an, kendimi yazı tahtamda buldum... kendi kendimle, " Off the record" konuşmalarımı, gelişigüzel yazmak istedim sadece.. kendime ne kadar dürüst olabilirsem, kendimle konuştuğum hiç bir şeyin boşa gitmediğini, ve hiç bir zaman saçmalamamış olduğumu farkettim çünki.. yine farkettim ki, kendini tanıyabilen insan, hadiselere ve insanlara karşı daha dik durabiliyor.. ne istediğini biliyor, hedefler koyuyor, ve kendi yerini daha sağlam belirleyebiliyor. insanın kendini tanımasına hizmet eden hiç bir şeyin saçma olamayacağını farkettim..eğer varsa okuyan, hiç kimsenin ne iltifatı ve ne de hakaretini umursamadan sadece yazmak istedim.. düşünmüş olduğum şeylerin bazısında, muhatab yine bizzat benim çünki..

sadece dinlenmek, ve bunu yaparken kendimi dinlemek istedim.. içimden geldiği gibi, süzgeçten geçirmeden paylaşmak... hayatın, yığınla ciddiyet gerektiren vazifeleri arasında, ve onların da hiç birini aksatmadan, hakkıyla yapmaya çalışarak.. vazifenin izin verdiği ölçüde.. sigara molasındaki, o en samimi dertleşme anındaki gibi.. ve yine o anda, içimden geçenleri, aynanın karşısında kendi kendimden dinliyormuşçasına yazmak sadece..

ve daha fazlası için

https://skydrive.live.com/#!/view.aspx?cid=920707C5A10BC840&resid=920707C5A10BC840%21871&app=Word


İktidara gelmemiz durumunda size vadettiklerimiz için tıklayın :)
http://www.youtube.com/watch?v=Z3R5Qg6g5VY&feature=share


Hosenfeld'in cenaze töreni (öldüğü söylentileri sırasındaki korsan cenaze)
http://www.youtube.com/watch?v=u6_5IedyMIQ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder